Salgs- og leveringsbetingelser

Oppdatert november 2023

Generelt

Vi leverer kun til forbrukere i Norge (ikke Svalbard og Jan Mayen). Kjøp fra vår nettbutikk, kan kun utføres av personer over 18 år.

Alle priser angitt på våre sider er i norske kroner og inkludert mva.

Alle kostnader knyttet til kjøpet; varer og eventuelt gebyr og frakt, vil fremkomme i kjøpsprosessen før man utfører selve betalingen i nettbutikken.

Bestillinger

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert i vårt bestillingssystem. Vi er bundet av din bestilling så lenge denne er i samsvar med det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg per e-post.  Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og sjekk at ordrebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen. 

Betaling

Kredittkort: Velg mellom Visa, Mastercard.

Leveringstid

Leveringstid er normalt 2-7 dager. Frakt og ekspedisjon kr 75,-.

Uavhentede pakker

Uavhentede pakker vil bli belastet med tur/retur frakt, kr 300,-

Kjøperens rettigheter ved forsinkelse

Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent i henhold til avtalen mellom partene, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpslovens kapittel 5 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og kreve erstatning fra selgeren. 

Angrefrist & retur av varer 

Angrefristen gjelder kun ut til forbruker, og ikke til forhandlere eller partnere. Ønsker en å returnere varen må dette skje innen 14 dager etter at varen er mottat. Returkostnader dekkes av forbrukeren (jf. Angrerettsloven § 15 første ledd). Retur er kun akseptert om varen er godkjent for retur og at den kommer i original emballasje.

Reklamasjon

Ved mottagelsen av varer er du som kunde pliktig til å undersøke at det som er mottatt stemmer overens med ordregodkjennelsen. Ved avvik må det rapporteres til oss innen rimelig tid. Dersom du ønsker å reklamere på en vare ber vi deg alltid om å ta kontakt med oss på forhånd slik at vi får registrert saken. Send da med et bilde av feilen og noen ord om hva som er galt, så skal vi hjelpe deg videre. Send en epost med bilde av produktet og feilen til oss.

Har du spørsmål venligst kontakt oss.

– God handel !